mandag den 23. marts 2015

Vinder af giveaway og nye bukser til sønnen

Så blev det Michelle med bloggernavnet, UngStuderende, bag bloggen Michelles fixe hjørne, der kan overtage mit Burda-mønster, som jeg udlovede i en giveaway den 10. marts. (Send mig din adresse i en mail, Michelle; så sender jeg mønstret til dig).
Det er blevet forår, og jeg har været mere ude end inde, når jeg har været hjemme det sidste stykke tid, men jeg har alligevel nået at få syet et par bukser til sønnen. Endelig! For det er nemlig flere måneder siden, at jeg klippede stoffet ud, men bedre sent end aldrig ...!
   Sønnen er glad for bukserne, omend de lige er til den store side. Jeg regner med, at han kommer til at bruge dem en del mere i efteråret end i løbet af sommeren, så derfor er det helt fint, at de er store i størrelsen.
   Arbejdet kalder, men solen skinner, og det er dejligt. God dag til alle!

2 kommentarer:

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...