torsdag den 14. august 2014

Så er der nye vaskeklude til badeværelset

Nye flonelsvaskeklude til puslepladsen.
Efter både barselsorlov og ferie er det nu blevet hverdag igen, og jeg har rigeligt at se til med at få familie og arbejde til at gå op i en højere enhed, men det er som forventet, og det er helt ok. Dog er jeg mindre træt, end jeg havde regnet med, men jeg er stadig træt, når dagen er slut.
   Efter de første arbejdsdage har jeg trængt til at falde til ro stille og roligt, inden jeg skulle sove, og til det formål er håndarbejdssysler genialt. Dog har jeg ikke haft mod på at kaste mig ud i nye vilde projekter, for hvis man er for træt, er det alt for nemt at lave fejl, så jeg har valgt at geare ned med nogle simple projekter som fx syning af nye flonelsvaskeklude til badeværelset. Vi bruger nemlig ikke engangsvaskeklude, så det er rart at have et stort lager af stofvaskeklude, så der hele tiden er nok at tage af, uden at vi er nødt til at vaske først.
   Jeg havde ca. 1 meter hvid flonel, og det kom der 24 fine vaskeklude ud af. Det var ikke fantastisk spændende at sy dem, men det var nemt, og det var dejligt afslappende bare at sy derudaf og så få et fint resultat alligevel.
   

4 kommentarer:

  1. Dejligt med noget som bare løber gennem hænderne og de er blevet rigtig fine :-)
    Fortsat pøj-pøj med hverdagens mange ender.. :-)
    Kh,
    Mette

    SvarSlet
  2. Nej, hvor smart egentlig. Havde slet ikke set det her indlæg. :) Jeg har to ældre, men fine, flonelsengesæt som jeg ikke aner hvad jeg skal bruge til - det ved jeg nu. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg har også lige ladet et slidt flonelsbabydynebetræk blive til klude, og det er blevet nogle supergode klude. :-)

      Slet

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...