onsdag den 23. juli 2014

Shorts til en lille pige

Shorts str. 74 i rødt bomuldspoplin med hjerter på.
Så er der nye shorts til datteren. De har lige præcis den længde, der kunne lade sig gøre, for jeg brugte det allersidste 'hjertestof'.
   Datteren har været syg i flere dage, så jeg har ikke haft tid til kreative sysler, men shortsene kunne jeg alligevel få færdiggjort i dag. De manglede nemlig bare en elastik i taljen, og det var hurtigt klaret. Egentlig kan jeg godt li', at shorts (og bukser og nederdele) i så små størrelser (her er det str. 74) har taljerib, men i denne varme tænker jeg, at det er for varmt med et dobbelt lag rib om livet, så derfor fik shortsene en elastik i taljen i stedet for.
   Datteren har heldigvis fået det temmelig meget bedre i dag, så jeg øjner mulighed for snart at kunne få syet lidt igen. Nu sover børnene i hvert fald, så jeg vil prøve, om ikke jeg kan komme lidt igang med nogle af de syprojekter, der ligger og venter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...