søndag den 6. april 2014

Ammepude gives væk. Først til mølle ...

Vi er så heldige, at vi indimellem har arvet noget tøj til vores børn, og det har hver gang været lige på det helt rigtige tidspunkt (læs: et tidspunkt, hvor pengene var særligt små, og der pludselig var behov for børnetøj i større størrelser). Derfor giver jeg også gerne tøj videre til andre, der har brug for det, for jeg ved, hvor fantastisk det er, når man - måske endda helt uventet - får noget børnetøj forærende. Jeg plejer egentlig at give aflagt tøj videre til nogen (evt. nogen, der kender nogen) i min omgangskreds, men i dag har jeg faktisk afleveret noget tøj til nogle velgørende organisationer, fordi jeg ikke kender nogen, der lige pt. har brug for babytøj i de helt små størrelser (eller ... det tror jeg da ikke, at jeg gør ...).
Hvid BabyDan ammepude foræres væk.
Det føles godt at kunne hjælpe andre, men det er også rigtig rart at få ryddet ud i gemmerne, så tingene ikke bare hober sig op og samler støv. Imidlertid har jeg stadig en ammepude liggende, som jeg gerne vil forære væk, for jeg bruger den ikke. Den er stort set kun brugt af ammende gæster (og deres babyer, selvfølgelig), og selvom jeg både har praktiseret og praktiserer fri- og langtidsamning, har jeg aldrig rigtig fået brugt min ammepude. Derfor vil jeg gerne give den væk til en, som kan have glæde af den.
   Jeg kender flere, der har haft stor glæde af en ammepude, så ... Kunne du bruge en ammepude, og vil du selv hente den på Nordfyn eller i Odense, må du få den kvit og frit. (Hvis jeg finder en papkasse, der er stor nok, kan jeg godt overtales til at sende den mod mobilporto.) Ammepuden er fra BabyDan, den er hvid, og jeg har købt den som ny. Hvis man ikke er til hvidt betræk, kan det sagtens lynes af, og så kan man bruge fyldet i et andet betræk, hvis man har (eller vil sy) et sådant. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...