onsdag den 18. december 2013

Min nye Milker ammekjole

Jeg har uventet fået en adventsgave! Min far og hans kone var nemlig på besøg i starten af december, og så syntes de, at jeg skulle have penge til tøj i adventsgave. Altså penge til tøj til mig selv. Til mig! Det var jo en skøn gave og også helt uvant at have penge, der ikke skulle bruges på bleer, mad eller tøj og sko til børnene. 
   Med det samme vidste jeg, at pengene skulle bruges til en Milker ammekjole, for jeg havde allerede en af slagsen, som jeg er rigtig glad for. Den er dejlig varm, sidder godt, og så er den netop god til det, den er lavet til: nemlig som ammekjole. 
   I forvejen havde jeg en lillastribet ammekjole med bordeaux lommer, så min adventsgave fra min far og hans kone blev en tilsvarende kjole, men bare med sorte og grå striber og pink lommer i stedet for.
Min nye Milker ammekjole.
   Ja, ja ... Det var ikke så nemt at få taget et billede, for sønnen løb hele tiden ind foran kameraet, fordi han ville være med (ikke på billedet, men til det, der foregik), så i kampens hede kom fotografen til at kappe lidt af mine fødder, men det gør ikke glæden over den nye ammekjole mindre. Heldigvis. (Forresten er der ikke nogen plet på kjolen (endnu). Pletten sad på kameraet, men det opdagede jeg selvfølgelig først, da fotografen var uden for rækkevidde. Næste gang tørrer vi kameraet af, inden vi fotograferer ...)

   I øvrigt skulle jeg selv spæde lidt til for at kunne købe en ammekjole, så det var jo skønt, da jeg på www.netsundhedsplejerske.dk så, at der er rabat på Milker ammekjoler i december. Summa summarum: jeg har nu en pæn og funktionel ammekjole, som jeg både kan bruge til hverdag og festlige lejligheder (som fx datterens barnedåb i januar).

Dette indlæg er ikke sponseret af Milker. Min begejstring og glæde ved Milker ammekjoler er alene årsagen til, at jeg har skrevet dette indlæg, for gode oplevelser er til for at deles.

2 kommentarer:

  1. Jeg ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul, glæder mig til at følge mere med i det nye år
    :-)
    De bedste julehilsner fra Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...