tirsdag den 8. oktober 2013

Tema i november: syning af babytøj

Billedet er fra bloggen www.laralil.blogspot.dk.
Anna Svenning, der står bag bloggen LaRaLiL, har valgt at sætte fokus på fremstilling af babytøj og babyaccessories hele november måned, og det vil jeg selvfølgelig gerne bakke op om. Da jeg i sin tid oprettede bloggen, "Gem et lille smil", vidste jeg ikke, at den - i hvert fald for en periode - ville komme til at handle så meget om syning, som tilfældet er, men det gør ikke noget, for jeg synes, det er sjovt at kaste mig ud i diverse syprojekter. Også selvom de ikke lykkes lige godt alle sammen. Det har nemlig vist sig, at jeg finder rigtig meget inspiration ved at følge med i, hvad andre bloggere skriver om og viser frem på deres blogs. Denne inspiration giver masser af energi, og så lærer jeg faktisk også en hel del af de (mest sy-)projekter, jeg kaster mig ud i.
   Jeg har stadig som projekt, at jeg skal bruge (det meste af) mit stoflager, før jeg må købe nyt stof, men det kan jo sagtens kombineres med at sy babytøj. Det svære er det med tiden. Med en lille baby og et børnehavebarn er det aldrig til at vide, hvornår der er tid til hvad, men det gør ikke noget. Hvis ikke jeg selv får syet noget babytøj, skal jeg helt sikkert nok nå at blive inspireret til at sy noget på et senere tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...