torsdag den 17. oktober 2013

Leggings til min kusines datter

For snart lang tid siden har jeg klippet stof ud til en del syprojekter, som jeg endnu ikke har fået færdiggjort, men stille og roligt kommer jeg nu igennem bunken, og i dag var det så et par leggings til min kusines datter, der kom igennem symaskinen.
Leggings (Minikrea 50330) str. 116-122.
Jeg har tidligere vist tøj på bloggen, som jeg har syet af dette stof, men jeg synes, det er så flot, så derfor bliver disse leggings, som er syet efter Minikreas mønster, også vist frem.
Leggings med en lille detalje i form af et symærke.
Om min kusines datter kan passe de nye leggings, ved jeg ikke endnu, men jeg venter spændt på at finde ud af det.

4 kommentarer:

  1. De er blevet fine og god detalje med dit navnebånd.

    SvarSlet
  2. De er da død-smarte. Lækkert stof. Håber de passer damen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Stoffet er købt hos www.fjoelner.dk, og jeg har lige fået besked om, at modtageren passer de nye leggings fint. :-)

      Slet

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...