onsdag den 4. september 2013

Herrebluse (mit andet forsøg)

Mit andet forsøg udi kunsten at sy en herrebluse er en langærmet t-shirt i petroleumsfarvet vinterjersey fra Stof2000. Halsribkanten er turkis og mørkeblå/marine, og jeg tror, at jeg købte ribstoffet samme sted i 2011.
Kæresten med sin nye bluse på.
Næste t-shirt skal have lidt smallere ærmer, men vi har fundet den rette længde, og det er jo en god begyndelse.
Halsribkant i turkis og marine. Stikning i turkis.
 Det var kærestens idé, at ribkanten i halsen skulle være turkis og marineblå. Jeg havde slet ikke tænkt turkis som en mulig farve til den petroleumsfarvede bluse, men jeg synes, den passer rigtig godt dertil.
Oplægningstråd i turkis.
Derfor blev oplægningstråden også turkis. (Nu skal jeg bare øve mig i at sy lidt mere lige, når jeg lægger ærmer op ...!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...