mandag den 9. september 2013

Bluse med stribede ærmer

Jeg er ved at få ryddet godt ud i stofresterne, og børnetøj er godt til formålet. Senest har jeg syet en bluse til sønnen i petroleumsfarvet vinterjersey fra Stof 2000 med turkis-/marinestribede ærmer og ribkanter i hals og talje.
Bluse str. 104. Farver: petroleum, turkis, marine.
Jeg har forlænget blusen lidt i forhold til nogle af de andre bluser, jeg har syet til sønnen, for noget kunne tyde på, at der pt. er brug for lidt ekstra længde til at vokse i.
   Det regner udenfor, og det er faktisk rigtig koldt og efterårsagtigt. Nu vil jeg hente sønnen tidligt i børnehaven, og så må det være tid til lidt hygge med te og boller, når vi kommer hjem. God efterårsdag til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...