torsdag den 15. august 2013

Hav en dejlig dag!

I dag bliver en god dag. Det kan jeg mærke. Fuglene kvidrer, solen skinner, og selvom det stadig er lidt koldt, er det ikke for koldt. Der er kun få roser tilbage i haven, der blomstrer, men for en måneds tid siden kunne vi nyde synet af den gule rose på billedet, som ganske længe så så fin ud lige ved vores terasse. Vi har rigtig meget "vild" have (andre kalder det "ukrudt" ...!), men roserne passer jeg godt på, fordi jeg synes, de er så smukke.
   Det er rart at gå ude i dag, men lige nu er jeg indenfor. Der er noder på nodestativet, der venter på mig, og når jeg lige har drukket en kop te, skal der øves. Senere skal jeg have ordnet nogle praktiske ting, men det bliver dagen ikke mindre god af. Hav en dejlig dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...