torsdag den 22. august 2013

En joggingdragt færdig og en på vej

I huset er der helt stille, og både kæresten og sønnen sover dejligt. Udenfor er det mørkt, og jeg sidder alene i den oplyste stue og klipper stof ud til bluser og bukser i str. 104 til sønnen. Tidligere på aftenen fik jeg syet en pyjamas/ joggingdragt færdig af noget stof, vi købte i Lübeck for noget tid siden.
Joggingdragt str. 104.

Jeg fik også syet det meste af endnu en joggingdragt til sønnen (jeg mangler bare ribkanterne) i det skønneste, grønne Hans og Grethe-stof fra Malika&Rosa.dk.
Hans og Grethe-stof fra Malika&Rosa.dk.
Desværre er billedkvaliteten (af både joggingdragten og stoffet) ikke særlig god, men jeg synes  godt, at man kan få et indtryk af farverne alligevel. Det er i hvert fald stof, som man bliver i godt humør af at se på.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...