lørdag den 1. december 2012

En pose til en magnetomrører

   I dag har jeg syet en stofpose til opbevaring af en magnetomrører. Ved morgenbordet nævnte kæresten nemlig, at han jo lige havde fået tilsendt sin nye magnetomrører (magnetic stirrer; det danske ord må være "magnetomrører", medmindre der findes en officiel oversættelse, som jeg ikke kender), og at han nu manglede en stofpose til at opbevare den i. Egentlig sagde han, at han gerne bare ville have lidt hjælp til at sy sådan en, hvis jeg nu ikke selv havde tid til det, men jeg tænkte, at det jo var et projekt, som jeg sagtens kunne lave, selv hvis husets to-årige ville være med.
   Altså gik sønnike og jeg på jagt efter stof i gemmerne, og så hjalp vi hinanden med at sætte nåle i de udklippede stofstykker, så jeg kunne sy dem sammen, mens han undersøgte, hvor mange knappenåle der kunne være på bordet. Vi var et rigtig godt team, og resultatet blev en fin pose til magnetomrøreren. 
   Dette får mig til at tænke på, at man egentlig burde give gaver i stofposer i stedet for gavepapir. Eller i viskestykker, tørklæder og håndklæder i stedet for gavepapir. I hvert fald i en indpakning, der ud over at se flot ud, også kan bruges til noget, når gaven er pakket ud. Idéen er hermed givet videre!

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    SvarSlet

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...