fredag den 30. november 2012

Lys



   Tadaaa! Her er så sønnikes allerførste juledekoration, som han selv har lavet. Han var supergod til at sætte rigtig mange dekorative ting fast i leret, og han var også supergod til at fjerne dem igen(!), men lyset passede han godt på, for han elsker lys!
   Vi har aftalt, at vi først tænder lyset i hans juledekoration i morgen, fordi leret gerne må størkne først (og fordi han lige nu ligger og sover), men jeg vil alligevel tænde et lys i aften. Jeg vil tænde et lys for Samuel, som jeg har tilegnet denne blog. Han mistede livet alt, alt for tidligt, men han er i mine tanker, og jeg ville ønske, han kunne have været med til at lave juledekorationer i dag.
   På søndag skal vi også tænde det første lys i adventskransen, og det glæder jeg mig til. Det er sådan en smuk tradition, som jeg gerne vil holde fast i, og jeg er spændt på, om husets yngste vil være med til, at vi på søndag kun skal tænde ét lys, når der nu er fire lys i kransen. 
   Jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig adventstid. Må der være lys hos jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...