tirsdag den 7. august 2012

Vores søn er blevet husejer!


   På sin et års fødselsdag fik vores søn et IKEA-køkken, og nu - endnu ikke fyldt to år - er han også blevet husejer! Min kæreste og jeg har nemlig bygget (læs: samlet) et legehus til sønnen, fordi vi pludselig faldt over et rigtig godt tilbud, hvor vi bare måtte slå til. Legehuset blev købt, hjembragt i trailer, og vi samlede det i løbet af få timer. Sønnen syntes, at det hele var mægtig spændende, selvom han i starten faktisk ikke helt vidste, hvad vi var ved at lave. Stor var hans glæde, da han opdagede, at han havde fået et legehus - og så endda med en dør i, der kan åbnes og lukkes rigtig mange gange! Min kæreste malede legehuset med træbeskyttelse, og som prikken over i'et syede jeg rød- og hvidternede gardiner til legehuset. Glæden ved at være blevet husejer er stor for den knap to-årige, og min kæreste og jeg er faktisk stolte af, at vi kunne gennemføre projekt legehus. Vi lærte en masse af det, og det var sjovt at være praktiske sammen.

1 kommentar:

  1. Tillykke med det nye hus! Mon I bliver inviteret på eftermiddagskaffe derinde engang?

    SvarSlet

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...