søndag den 19. august 2012

Strikkelyst


   Restegarn kan bruges til meget - og meget restegarn kan bruges til rigtig meget! Udover at have fået strikket nogle flere vaskeklude, karklude og en hue, fik jeg i sidste uge strikket en lilla nederdel, model "Snowbell" fra Drops. Jeg har nemlig besluttet, at jeg skal have brugt hele mit garnlager, før jeg må købe nyt garn. Der ligger nemlig enorme rigdomme i mine garnkurve i form af lækkert garn, der kan bruges til både huer, strømper, vaskeklude, karklude og altså også en nederdel til mig selv.
   Ferien er forbi, så nu kommer der en lang periode, hvor jeg ikke får tid til at strikke så meget, men jeg har nydt min ferie, og jeg har nydt at have gang i strikketøjet igen. Flere i omgangskredsen venter sig, så selvom jeg har travlt i hverdagen, skal jeg nu nok nå at få strikket nogle små barselsgaver alligevel.

2 kommentarer:

  1. ;-) Flot nederdel, skøn farve. Har samme planer med mit garnlager, så lige nu kæmpes der med et sjal. Sarah

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Sarah. Hvordan gik det med sjalet, og er dit garnlager blevet mindre?

      Slet

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...