lørdag den 25. august 2012

Posten kom med en tidlig fødselsdagsgave


   Min mor er superdygtig til at strikke, og indimellem får jeg så en dejlig overraskelse med posten i form af en ny, strikket trøje eller bluse, som hun lige tænkte, at jeg kunne bruge. Nogle mennesker ville hade at få den slags uventede gaver, men jeg elsker dem, for min mor er god til at vælge lige netop den trøje, der passer til mig, og så... ja, så er hun jo bare rigtig god til at strikke!
   Jeg har ikke købt tøj siden, før jeg var gravid med vores søn, og lige pt. er der lavvande i kassen hos os, så hvis jeg overhovedet tænker på at købe tøj, er det til vores søn, men i dag kom der så en overraskelse med posten fra en helt uventet kant! Min ene lillebror havde været på indkøb, og så havde han set - og købt! - et par bukser og en bluse, som han tænkte, at jeg nok kunne bruge - og tøjet passer helt perfekt! (Nå, ja; han havde jo konfereret med vores mor mht. min størrelse m.m., men han havde valgt helt rigtigt; tøjet er lige mig!) Se, det var en dejlig overraskelse!

1 kommentar:

  1. Indrømmet; jeg havde først postet dette indlæg uden billede, men så mødte jeg min veninde, som troligt læser bloggen, og hun syntes, at der manglede et billede af tøjet. Og det havde hun jo faktisk ret i, så... tadaaa! Her er så billedet af tøjet, som min bror har købt til mig i Noa Noa.

    SvarSlet

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...