mandag den 12. marts 2012

Hav en dejlig dag!


    Solen skinner, og jeg har sovet en time ekstra i nat. Fuglene kvidrer, og de ting, der stod i min kalender for i dag, er blevet aflyst, så pludselig har jeg fået en masse tid for mig selv. Det er længe siden, jeg har haft det, og jeg har nydt hvert sekund. Det har været en skøn formiddag, og jeg har haft ekstra god tid til at øve på mit instrument. Ah! Det er fantastisk at have god tid til både etuder og skalaer, klangfarver og nuancer. Jeg vil lige nyde en kop te, og så vil jeg fordybe mig i musik af Telemann og J.S. Bach. Jeg ønsker alle en rigtig god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...