mandag den 27. februar 2012

Gem et lille smil


   Velkommen til min blog, "Gem et lille smil", der handler om de små ting i hverdagen, der bringer glæde.
   At se min 1-årige søns mod på livet og fascination af alt, hvad han får øje på, gør mig glad. At spille musik, drikke en kop te eller få et kys af min kæreste gør mig også glad. Der er så mange små ting at glæde sig over, men i en travl hverdag kan de være svære at få øje på.
   Der er erantis og vintergækker i min have, og de er til at få øje på. De lyser op og får mig til at drømme og til at lægge en masse planer. De små forårstegn giver nemlig inspiration og masser af energi.
   Noget andet, der gør mig glad, er, når jeg kan dele mine oplevelser og erfaringer med andre. Det kan jeg f.eks. bruge denne blog til. Jeg glæder mig til at blogge, og jeg glæder mig over, at det er ved at blive forår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...